Beantwoord

nummers wisselen bij nieuwe 2de abonnement

  • 17 August 2022
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

Wil een nieuw abo afsluiten met behoud van nummer. Maar wil tevens mijn oude abo koppelen aan de het nieuwe nummer  

icon

Beste antwoord door Charlie 17 August 2022, 14:20

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Als je een nieuw abonnement 'afsluit met nummerbehoud   vervalt het oude abonnement..Je kunt wel een 2e abonnement  met nieuw nummer nemen als je 2 toestellen hebt

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Piet Puk,

 

Welkom op onze community! 

 

Hopelijk beantwoord Karin jouw vraag. Mocht dat niet zo zijn, kun je jouw vraag dan toelichten? Ik vind deze nu erg onduidelijk.

 

Groet, Charlie

Simpel

Bestaand abo handhaven met nieuwe nummer en bestaande nummer koppelen aan nieuwe abo  dat is de bedoeling 

Reputatie 3
Badge +8

@Piet Puk En betreft dat dan een nieuw abonnement bij ons of bij een andere provider?

Bij simpel natuurlijk 

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Piet Puk ,

Dank voor het verduidelijken van je vraag!

Als ik je goed begrijp is de situatie als volgt:

  • Je hebt een abonnement bij ons lopen met een telefoonnummer
  • Je wenst dit bestaande nummer te koppelen aan een volledig nieuw abonnement
  • Het bestaande nummer wil je vervangen met een nieuw telefoonnummer

Dit is niet helemaal mogelijk vrees ik. Het is mogelijk het lopende telefoonnummer van het abonnement af te laten halen door een andere provider, dit noemen we overstap middels contractvoortzetting. Hierbij plaatsen wij een willekeurig nieuw telefoonnummer op dit abonnement. Het is niet mogelijk dat je dit bestaande nummer bij een nieuw abonnement van ons laat plaatsen. Wij kunnen intern geen telefoonnummers behouden. Je plan is enkel mogelijk door het tweede abonnement bij een nieuwe provider af te sluiten. 

Mocht ik je vraag toch nog niet goed begrepen hebben, wil ik je vragen dit toe te lichten of eventueel contact met ons te zoeken zodat we het in detail kunnen bespreken.

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer