Beantwoord

Opzeggen abonnement

  • 13 August 2023
  • 3 reacties
  • 447 Bekeken

hallo, ik wil mijn telefoonabonnement beëindigen, de einddatum is juni 2024 maar ik wil het vroegtijdig stoppen en als ik kan hoeveel zal het zijn

icon

Beste antwoord door JasperDL 14 August 2023, 14:15

Bekijk origineel

3 reacties

wettelijk gezien, de EU regels zou je eigenlijk kostenloos nu kunnen opzeggen.

Simpel heeft per 1 jan 2023 zijn voorwaarden eenzijdig aangepast, wat resulteert dat iedereen plots een verhoogde contract heeft gekregen.

terwijl een contract een contract is en een prijs afspraak een prijs afspraak. 

gezien dat fijt zou volgens de eu regels iedereen kostenloos zn contract kunnen ontbinden. vraag bij radar of kassa maar even na

Ja maar wat ik will de kosten voor het opzeggen van het abonnement 

Reputatie 2
Badge +4

Beste @Mrah Wieringa

Bedankt voor het meedenken maar je advies is echt verre van betrouwbaar en waar. Ik zojuist 2 keer op jou gereageerd met een bron in de vorm van een link. We zouden er allemaal beter van worden als je dat eerst even gaat lezen voordat je nog meer onwaarheden onze mooie community op slingert.

 

Beste @Nyfaria204, wat jammer dat je voortijdig op wil zeggen.

Dat is enkel mogelijk als je overstapt en je nummer meeneemt. Je kan via de bestelling van je nieuwe abonnement aangeven dat je het nummerbehoud ‘PER DIRECT’ uit wil laten voeren. Op die manier kan je ervoor kiezen om de resterende termijn af te kopen. De afkoopsom die we daarvoor in rekening brengen is: ‘Het aantal resterende maanden x het maandbedrag -21% btw.

Als je dat besteld hebt, hoef je geen contact meer met ons op te nemen. Wij regelen dat dan met jouw nieuwe provider.

Succes en een fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Jasper

Simpel

Reageer