Beantwoord

Overzetten van de simkaart

  • 3 June 2020
  • 1 reactie
  • 429 Bekeken

Hallo

 

zouden jullie vandaag mijn nieuwe kaart rond 15 uur kunnen overzetten? Dit ivm ziekenhuis opnames vandaag

 

mvrgr Rob Walhof

************** verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Joachiem 4 June 2020, 11:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Hi @Walreus bedankt voor je bericht op de Community.

​​​​​​Vervelend dat er een ziekenhuisopname aan komt. Mocht je geen gebruik maken van nummerbehoud dan kun je je nieuwe simkaart kun je eenvoudig zelf activeren, zie www.simpel.nl/activeren.

Vanuit hier heb ik geen inzage in je gegevens. Wil je indien nodig contact opnemen via www.simpel.nl/contact zodat mijn collega's je gerichter kunnen helpen?

Veel sterkte gewenst.

Groetjes Joachiem
 

Reageer