Beantwoord

pincode en pukcode werken niet meer

  • 1 August 2020
  • 5 reacties
  • 2160 Bekeken

Badge

Mijn pincode werkte niet meer, dus kwam ik uit op de pukcode. En nu draai ik rond in cirkeltjes omdat mijn mobiel na de pukcode blijft vragen om een nieuwe pincode, die daarna weer vraagt om de pukcode etc. Ik kom mijn mobiel niet meer in, wie kan helpen??

icon

Beste antwoord door Houscouss 3 August 2020, 14:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Hi @mitzimozy 

Even voor de duidelijke. Heb je na de pukcode   een nieuwe, dus nog niet eerder gebruikte pincode gebruikt? Nee? Probeer dat eens.

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @mitzimozy,

Welkom op onze Community!

Zoals @Snowboard aangeeft, is na het invoeren van de pukcode benodigd om je eigen (nieuwe) pincode in te voeren en deze vervolgens te herhalen om te bevestigen. Mocht je er niet mee uitkomen, neem dan ook vooral contact op met onze klantenservice

Op de telefoon van mijn man wordt er telkens opnieuw om pukcode en daarna pincode gevraagd.

We komen er niet uit. Kunt u ons helpen? M.vr.gr.

Reputatie 6

@jacky 

Doe de simkaart eens in een andere telefoon. Wat gebeurt er dan? 

Reputatie 4
Badge +8

@jacky 

De PUK-code is benodigd om de simkaart te ontgrendelen wanneer deze geblokkeerd is, na het invoeren van de PUK-code kan je een nieuwe pincode voor je simkaart invoeren. Dit dient overigens een andere pincode te zijn dan hiervoor stond ingesteld. Soms komt het voor dat het op het eigen toestel niet lukt. In dat geval is het handig om, zoals Snowboard voorstelt, de simkaart in een ander toestel te plaatsen en in dat toestel de PUK-code en nieuwe pincode in te voeren. Wanneer dat is gelukt kan je de simkaart weer in het eigen toestel plaatsen.

Reageer