Tot nu toe heb ik een simkaart van 'simpel prepaid'. Naar ik begrepen heb eindigt prepaid van simpel per augustus van dit jaar.
Mijn vraag is: als ik dit jaar wil overstappen van simpel prepaid naar een abonnement van simpel...
kan ik dezelfde simkaart dan gewoon houden en wordt ze naar betaling van het abonnement overgezet naar sim-only?
Alvast bedankt voor een reactie.
Antwoord
prepaid simkaart wordt sim-only simkaart?
Beste antwoord door Snowboard
Informatie klantenservice.
Van Simpel prepaid naar Simpel abonnement
Eenvoudig overstappen naar Simpel sim-only
Overstappen van een Simpel Prepaid simkaart naar een Simpel sim-only abonnement is snel en eenvoudig. Je kunt je nummer gewoon houden. Het enige wat je hoeft te doen, is een nieuw Simpel sim-only abonnement bestellen. Tijdens het bestellen kun je aanvinken dat je voor nummerbehoud kiest. Wij regelen verder alles en jij kunt je nummer gewoon blijven gebruiken. Binnen 2 dagen ontvang je een nieuwe Simpel-simkaart.
Van Simpel prepaid naar Simpel abonnement
Eenvoudig overstappen naar Simpel sim-only
Overstappen van een Simpel Prepaid simkaart naar een Simpel sim-only abonnement is snel en eenvoudig. Je kunt je nummer gewoon houden. Het enige wat je hoeft te doen, is een nieuw Simpel sim-only abonnement bestellen. Tijdens het bestellen kun je aanvinken dat je voor nummerbehoud kiest. Wij regelen verder alles en jij kunt je nummer gewoon blijven gebruiken. Binnen 2 dagen ontvang je een nieuwe Simpel-simkaart.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.