Beantwoord

PUK code werkt niet op telefoon

  • 2 January 2020
  • 9 reacties
  • 2571 Bekeken

Hallo, mijn puk code werkt niet, nu lees ik dat ik ook een code met *05** etcetera kan invullen, maar ik heb niet de mogelijkheid om sterretjes in te toetsen, wat nu???

icon

Beste antwoord door Joachiem 3 January 2020, 13:11

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6

Vreemd! Heb je een smartphone? Dan....

Zie je linksonder op het toetsenbord staan

?123 

 

Klik daarop, dan zie je boven de komma het *..

Nee, ik heb een iPhone en heb alleen het invoer veld met cijfers dat je ook hebt als je je telefoon aanzet en je Sim code moet invoeren 

Reputatie 6

Plaats dan eens een screenshot met je toetsenbord. Dan kunnen meer mensen met je meekijken en meedenken.

Tja dat probeer ik, maar dat lukt dus niet, heel raar, als ik een screenshot maak, schermt hij de cijfers af helaas, lijkt een soort blokkade/bescherming

Reputatie 2
Badge +8

Welkom op deze prachtige plek!

Als het deblokkeren niet lukt met alleen de PUK-code, voer dan de onderstaande code in op je mobiele telefoon. Let op: de nieuwe pincode bestaat uit maximaal 4 cijfers.

✲✲05✲PUK-Code✲nieuwe pincode✲

Laat het hier weten als het gelukt is, zo kunnen ook anderen hiervan leren :)

Groetjes Joachiem

Deze code heb ik dus gezien, maar heb niet de mogelijkheid om *** in te voeren, alleen cijfers, dat is het probleem

Reputatie 6

Indien mogelijk, doe de simkaart in een telefoon van iemand anders en voer daarmee de deblokkade code uit. Daarna de simkaart in jouw telefoon.

Of ga even naar een telefoonwinkel en laat je daar helpen.

Ik kreeg de Fysic 7500 telefoon ( zo’n seniorending met grote cijfers) van opa mee naar huis omdat hij er niets mee kon.
Hij is de Pincode kwijt dus heb ik de PUKcode opgezocht bij Mijn Simpel. Het lukt echter maar niet om die in te toetsen: op het invoerbalkje knippert het rode streepje maar wat ik ook invoer, er komt niets te staan. Onder het invoervenster staat aan één stuk door: resterende pogingen: 3 en daaronder SOS.
Ik weet het nu echt niet meer en in de handleiding staat er ook helemaal niets bruikbaars over geschreven.
Wie weet raad?
Groetjes, Leo

Reputatie 6

@Mr.Grijsje

Ik zou zeggen haal bijvoorbeeld eens een prepaid simkaart. Lukt het daarmee om de pincode in te vullen.

Reageer