Beantwoord

Puk en pincode

  • 24 March 2020
  • 1 reactie
  • 3341 Bekeken

Na een software update zojuist, kom ik mijn Samsung A40 niet meer in.

Ik gebruik de juiste  PUK code, dan vraagt het toestel om een nieuwe PIN code in te vullen, en dan nog eens te bevestigen.

Hierna geeft het toestel aan” als u nog 9 keer de onjuiste PUK code invoert, wordt SIM vergrendeld.

Dit proces heb ik nu 5 keer gedaan en het toestel zegt “ als u nog 5 keer de onjuiste PUK code invoert, wordt SIM vergrendeld. 

Ik weet voor 3000 procent dat ik de juiste PUK code invoer (want ik heb het kaartje van de simkaart gewoon). HELP

En anders wie weet het nummer van de klantenservice ?

 

 

icon

Beste antwoord door Houscouss 26 March 2020, 16:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Francis,

Welkom op onze Community!

Hmm, dat klinkt inderdaad als een vreemde zaak.:thinking: Wellicht een ander toestel in huis waarin je kan testen of het ontgrendelen van de simkaart daar wel lukt? Om er zeker van te zijn dat de juiste PUK-code wordt gebruikt, wil ik je aanraden om deze van je Mijn Simpel account af te nemen. Dit vind je terug onder het tabblad ‘sim & instellingen’, mocht je namelijk ooit een vervangende simkaart hebben ontvangen bestaat de kans ook dat het een pasje is van een oudere simkaart. 

Je kan natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice, een collega loopt deze stappen graag met je door om te kijken waar je tegenaan loopt.

Groetjes,

Houssam

Reageer