Skip to main content

pincode doet het niet vier keer nul

Hi @Feurt 

 

Welkom op onze community!

 

Als jouw pincode niet werkt, kan je deze resetten door middel van de pukcode. Wij kunnen deze niet via zomaar verstrekken in verband met de AVG privacy wet, maar we helpen je natuurlijk graag verder. De PUK code staat op de pas waarin de simkaart geleverd is. Omdat we goed begrijpen dat die verloren kan gaan, hebben we de code ook op jouw Mijn Simpel pagina geplaatst. Deze kan je vinden door in te loggen op Mijn Simpel. Als je dan naar 'Sim en instellingen' gaat, staat de code daar afgebeeld.  

Indien je de gegevens van Mijn Simpel niet meer hebt, kan je die opvragen via https://mijn.simpel.nl/login 

 Na het correct invoeren van de PUK code, vraagt jouw telefoon een nieuwe pincode in te voeren. Daarna wordt er gevraagd diezelfde pincode te bevestigen. Als alles goed gegaan is, heb je dan weer volledige toegang tot je telefoon. 

 

Een gelukkig nieuwjaar toegewenst! 

 

Groet, Damien
Simpel


Reageer