Beantwoord

Pukcode werkt niet op mijn telefoon

  • 24 april 2019
  • 2 reacties
  • 1668 Bekeken

Pukcode proberen in te loggen en dit is mislukt. Heb een andere telefoon en kan daar niet zo goed mee omgaan en daardoor is het volgens mij fout meegegaan. Wat moet ik nu doen om toch een pukcode in te kunnen voeren?
icon

Beste antwoord door Ilan 25 april 2019, 09:53

Hallo Janus,
Welkom op onze community!

Als het inderdaad je pukcode is dan vind je deze op je persoonlijke Mijn Simpel pagina onder de Sim & Instellingen vakje.
Deze voer je in op je telefoon. Mocht je de vraag om je pukcode in te geven niet krijgen op je telefoon, kan je hem het beste opnieuw starten.

Je leest hier meer over de pukcode.

Groet,
Ilan
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hi Janus.

Even voor de controle. De pukcode is het laatste redmiddel als je een aantal keer de verkeerde pincode hebt ingevoerd.

Heb je de de verkeerde pincode ingevoerd om de simkaart te ontgrendelen of echt de pukcode?
Reputatie 2
Badge +7
Hallo Janus,
Welkom op onze community!

Als het inderdaad je pukcode is dan vind je deze op je persoonlijke Mijn Simpel pagina onder de Sim & Instellingen vakje.
Deze voer je in op je telefoon. Mocht je de vraag om je pukcode in te geven niet krijgen op je telefoon, kan je hem het beste opnieuw starten.

Je leest hier meer over de pukcode.

Groet,
Ilan

Reageer