Antwoord
Pukcode werkt niet op mijn telefoon
Pukcode proberen in te loggen en dit is mislukt. Heb een andere telefoon en kan daar niet zo goed mee omgaan en daardoor is het volgens mij fout meegegaan. Wat moet ik nu doen om toch een pukcode in te kunnen voeren?
Beste antwoord door Raveena
Hoi
Dank voor je bericht. Vervelend dat het ontgrendelen niet lukt, ondanks dat je de juiste PUK-code hebt ingevoerd. Normaal gesproken werkt het zo:
- Je voert de PUK-code in.
- Je kiest een nieuwe pincode voor je simkaart.
- Je bevestigt die nieuwe pincode.
Als je daarna toch weer opnieuw om de PUK-code wordt gevraagd, kan dat betekenen dat de simkaart geblokkeerd is of dat er iets misgaat bij het instellen van de nieuwe pincode.
Wat je kunt proberen:
- Controleer of je de nieuwe pincode exact hetzelfde invoert bij de bevestiging.
- Start je toestel opnieuw op en probeer het nog een keer.
Als het probleem blijft, neem contact op met onze klantenservice zodat we kunnen controleren of de simkaart vervangen moet worden.
Met vriendelijke groet,
Raveena
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.