Beantwoord

Sim kaart doet het niet meer

  • 8 april 2019
  • 2 reacties
  • 409 Bekeken

Mijn simkaart doet de laatste tijd heel raar, zo pakt mijn mobiel het wel en zo weer niet.
Is het mogelijk om een nieuwe sim te bestellen zonder een nieuwe account?
icon

Beste antwoord door Snowboard 8 april 2019, 09:44

Jazekers. Via jouw mijn simpel kun je bij sim(kaart) en instellingen een vervangende simkaart bestellen.

Deze ontvang je binnen 2 werkdagen en de kosten zijn €15,-.
Dit wordt via de volgende factuur verwerkt.

Groetjes.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Jazekers. Via jouw mijn simpel kun je bij sim(kaart) en instellingen een vervangende simkaart bestellen.

Deze ontvang je binnen 2 werkdagen en de kosten zijn €15,-.
Dit wordt via de volgende factuur verwerkt.

Groetjes.
Mijn simkaart doet de laatste tijd heel raar, zo pakt mijn mobiel het wel en zo weer niet.
Is het mogelijk om een nieuwe sim te bestellen zonder een nieuwe account?

Waarom moet je hier 15 euro voor betalen. Dat de SIM kaart het niet meer doet moet geen reden zijn dat ik dan voor de kosten moet opdraaien.

Reageer