Hoi Simpel,
Ik ben al een tijd klant bij jullie. Nu is mijn sim kaart stuk en daar moet ik €15 voor betalen. Dat vind ik geen service. Kunnen jullie iets voor mij betekenen?
Groeten Roel.
Hoi Simpel,
Ik ben al een tijd klant bij jullie. Nu is mijn sim kaart stuk en daar moet ik €15 voor betalen. Dat vind ik geen service. Kunnen jullie iets voor mij betekenen?
Groeten Roel.
Beste antwoord door Sanne
Hoi Roel,
Dat is een vervelende situatie! Weet je zeker dat de simkaart defect is? Zit de simkaart in het toestel en heb je deze er niet uitgehaald, dan is het zelden de simkaart die kapot is.
We lopen graag wat vragen met je door om te kijken of het probleem bij de simkaart ligt, of dat er toch wat anders aan de hand is. Wat je zelf vast kan testen:
Groet, Sanne
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.