Hoi Simpel,
Ik ben al een tijd klant bij jullie. Nu is mijn sim kaart stuk en daar moet ik €15 voor betalen. Dat vind ik geen service. Kunnen jullie iets voor mij betekenen?
Groeten Roel.
Hoi Simpel,
Ik ben al een tijd klant bij jullie. Nu is mijn sim kaart stuk en daar moet ik €15 voor betalen. Dat vind ik geen service. Kunnen jullie iets voor mij betekenen?
Groeten Roel.
Hoi Roel,
Dat is een vervelende situatie! Weet je zeker dat de simkaart defect is? Zit de simkaart in het toestel en heb je deze er niet uitgehaald, dan is het zelden de simkaart die kapot is.
We lopen graag wat vragen met je door om te kijken of het probleem bij de simkaart ligt, of dat er toch wat anders aan de hand is. Wat je zelf vast kan testen:
Groet, Sanne
Hoi Sanne,
bedankt voor je reactie. Ik heb dit inderdaad allemaal gedaan. Toen ik de simkaart in een ander toestel had gedaan ging het probleem ook mee. Vandaar dat ik dacht dat de sim kaart kapot was en mijn plafond was nog niet bereikt. Maar de simkaart heeft het 3 dagen niet gedaan en vlak nadat je een reactie stuurde werkte alles weer naar behoren, ik zal in het vervolg je eerder een bericht sturen wat je hebt gedaan het heeft in iedergeval geholpen. Bedankt voor de moeite
groetjes Roel
Ha
Fijn dat alles inmiddels weer naar behoren werkt! Wellicht is er sprake geweest van een kortstondige storing waardoor je geen gebruik van de diensten kon maken. Mocht een dergelijke situatie in de toekomst onverhoopt nogmaals voorkomen dan kan je altijd de stappen van mijn collega Sanne doorlopen om al een aantal zaken uit te sluiten.
Groetjes,
Phil
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.