Beantwoord

Sim kaart levering

  • 22 december 2018
  • 1 reactie
  • 363 Bekeken

hallo, mijn simkaart is niet geleverd. Afgelopen maandag besteld en dus nog niet geleverd.
Is er iets mis gegaan?

gr Robert
icon

Beste antwoord door Tessa 22 december 2018, 13:17

Hi Robert,

Welkom om de Simpel community!

Ik vind het erg jammer om te lezen dat je de simkaart nog niet hebt ontvangen.
De simkaart wordt na de bestelling en betaling verzonden en is normaal gesproken binnen 2 dagen in huis. We versturen dit per post waardoor je niet thuis hoeft te blijven.
Ik zie dat de simkaart wel is verzonden maar omdat deze per post is gestuurd kan ik niet voor je nakijken waar deze nu is. Misschien is deze zoek geraakt tussen alle kerstkaarten :)

Om je zo snel mogelijk een nieuwe simkaart op te kunnen sturen, zal ik een collega van onze klantenservice vragen om vandaag contact met je op te nemen. Dan gaan we er voor zorgen dat je heel snel gebruik kunt gaan maken van je abonnement bij Simpel!

Als laatste heb ik je bericht een klein beetje aangepast door je ordernummer te verwijderen. Dit heb ik gedaan omdat dit alleen bij jou als klant bekend is en dus niet voor iedereen inzichtelijk mag zijn op deze community.

Alvast hele fijne feestdagen!

Groetjes,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge
Hi Robert,

Welkom om de Simpel community!

Ik vind het erg jammer om te lezen dat je de simkaart nog niet hebt ontvangen.
De simkaart wordt na de bestelling en betaling verzonden en is normaal gesproken binnen 2 dagen in huis. We versturen dit per post waardoor je niet thuis hoeft te blijven.
Ik zie dat de simkaart wel is verzonden maar omdat deze per post is gestuurd kan ik niet voor je nakijken waar deze nu is. Misschien is deze zoek geraakt tussen alle kerstkaarten :)

Om je zo snel mogelijk een nieuwe simkaart op te kunnen sturen, zal ik een collega van onze klantenservice vragen om vandaag contact met je op te nemen. Dan gaan we er voor zorgen dat je heel snel gebruik kunt gaan maken van je abonnement bij Simpel!

Als laatste heb ik je bericht een klein beetje aangepast door je ordernummer te verwijderen. Dit heb ik gedaan omdat dit alleen bij jou als klant bekend is en dus niet voor iedereen inzichtelijk mag zijn op deze community.

Alvast hele fijne feestdagen!

Groetjes,
Tessa

Reageer