Skip to main content

simkaart

• September 5, 2025
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Hallo, ik heb vorige week een simkaart besteld, maar ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Omdat ik de simkaart nog niet heb, kan ik jullie klantenservice niet rechtstreeks bellen. Daarom heb ik geprobeerd contact op te nemen via WhatsApp, Facebook en Threads, maar helaas heb ik geen reactie ontvangen. Ik wil mijn abonnement daarom opzeggen, aangezien ik de kaart nog niet heb ontvangen.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • September 5, 2025

Goedemiddag, 

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je de simkaart nog niet hebt ontvangen en dat het contact tot nu toe moeizaam verloopt.

We begrijpen dat dit frustrerend is, zeker als je daardoor je abonnement niet kunt gebruiken. We adviseren je om via Mijn Simpel of per e-mail contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we je bestelling kunnen controleren en indien nodig een nieuwe simkaart kunnen toesturen.

Wil je je abonnement opzeggen vanwege de vertraging? Dan kun je dit ook aangeven via Mijn Simpel of schriftelijk, zodat we dit correct kunnen verwerken.

Onze excuses voor het ongemak en we doen ons best om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Team Simpel