Beantwoord

simkaart actieveren

  • 30 June 2022
  • 1 reactie
  • 200 Bekeken

ik heb een tweede simkaart maar die moet nog geactieveert worden kan dat, ik heb een tweede mobiel [persoonsgegevens verwijderd] of anders stuur mij een nieuwe simkaart.

icon

Beste antwoord door Charlie 1 July 2022, 10:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Hanze2,

 

Welkom op onze community!

 

Het activeren van de simkaart kan via de Mijn Simpel pagina. Vervolgens kun je onder het kopje ‘Sim & Instellingen’ de laatste vier cijfers van het simkaartnummer (ICC-nummer op de kaart) invoeren om de simkaart aan jouw abonnement te koppelen.

Nadat je dit hebt gedaan, wordt de simkaart binnen maximaal één uur geactiveerd. 

 

Mocht je er toch niet helemaal uitkomen, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer