Skip to main content

Ik heb een nieuwe simkaart gekregen,  en op mijn account staat: activeer je simkaart.  Vul de de laatste 4 nummers van je simkaartnummer in..

Maar dan staat er : de laatste 4 nummers komen niet overeen met het nummer.  Ik heb het nu 5x geprobeerd.  Ik weet nu even niet meer wat ik nu moet doen. 

Hey @Ivo Tenge 

Welkom op onze Community!

Wat gek zeg, het kan zijn dat er een dubbele bestelling is geplaatst en het misloopt daardoor. Kan je mij een privéberichtje sturen met het ordernummer, geboortedatum, adres en naam van de order?

Samen lossen we het op 😁

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel


Hey @Ivo Tenge 

Het is al een tijdje stil!

Kan je doorgeven of het probleem opgelost is? Zo niet, hoor ik graag van je :)

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel


Reageer