Skip to main content
Beantwoord

Simkaart activatie

  • 25 november 2023
  • 2 reacties
  • 321 Bekeken

Ivo Tenge

Ik heb een nieuwe simkaart gekregen,  en op mijn account staat: activeer je simkaart.  Vul de de laatste 4 nummers van je simkaartnummer in..

Maar dan staat er : de laatste 4 nummers komen niet overeen met het nummer.  Ik heb het nu 5x geprobeerd.  Ik weet nu even niet meer wat ik nu moet doen. 

Beste antwoord door Janine

Hey @Ivo Tenge 

Welkom op onze Community!

Wat gek zeg, het kan zijn dat er een dubbele bestelling is geplaatst en het misloopt daardoor. Kan je mij een privéberichtje sturen met het ordernummer, geboortedatum, adres en naam van de order?

Samen lossen we het op 😁

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Bekijk origineel

Janine
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 27 november 2023

Hey @Ivo Tenge 

Welkom op onze Community!

Wat gek zeg, het kan zijn dat er een dubbele bestelling is geplaatst en het misloopt daardoor. Kan je mij een privéberichtje sturen met het ordernummer, geboortedatum, adres en naam van de order?

Samen lossen we het op 😁

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel


Janine
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 7 december 2023

Hey @Ivo Tenge 

Het is al een tijdje stil!

Kan je doorgeven of het probleem opgelost is? Zo niet, hoor ik graag van je :)

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel


Reageer