Ik kan geen contact krijgen via een mail adres of een telefoonnummer met Simpel. Dus even via hier proberen. Alvast bedankt
Hi Claire!
Allereerst welkom bij Simpel!
Om de simkaart te activeren dien je inderdaad over een Mijn Simpel account te beschikken. Op de inlogpagina van Mijn Simpel heb je de mogelijkheid om te klikken op ‘Ik heb nog geen account’ waarna je in het proces terecht komt om je account aan te maken. Dat kan op basis van het bij het abonnement geregistreerde e-mailadres en het aan het abonnement gekoppelde telefoonnummer.
Heb je in een eerder stadium al een account aangemaakt maar beschik je niet meer over de inloggegevens, dan is er geen man overboord gelukkig. Je kan dan bij hetzelfde inlogscherm klikken op ‘Inloggegevens vergeten?’ en je inloggegevens herstellen, tevens op basis van e-mailadres en 06-nummer.
Groetjes,
Phil
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.