Beantwoord

Simkaart activeren

  • 31 mei 2019
  • 1 reactie
  • 552 Bekeken

Ik heb 2 uur geleden een nieuwe sim geinstalleerd met nummer behoud, maar mijn mobiel geeft nog steeds aan dat ie geen Sim kaart herkent. Ik kan dus nog steeds niet bellen en mobiel internetten.
Kan het zijn dat er iets anders aan de hand is?
Zo ja, kan ik de nieuwe sim ook terugsturen en geld terug ontvangen?
icon

Beste antwoord door Tess 3 juni 2019, 13:35

Hi marinus!

Welkom bij Simpel en op onze community 😁

Je simkaart wordt automatisch actief op de overstapdatum die we per sms bevestigen.
Plaats de Simpel simkaart pas in je toestel als je geen bereik meer hebt via je huidige aanbieder. Het kan 24 uur duren voordat deze actief is. Als tip wil ik je meegeven om te controleren of je toestel simlock vrij is.
Ook kan het zijn dat je een vervangende simkaart besteld hebt, deze activeer je via je persoonlijke pagina hier vind je meer informatie hoe je dat kunt doen.
Mocht de simkaart niet actief worden kan je contact opnemen met onze klantenservice , wij helpen je dan graag verder!

Alvast veel plezier van je Simpel abonnement!

Groetjes Tess
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hi marinus!

Welkom bij Simpel en op onze community 😁

Je simkaart wordt automatisch actief op de overstapdatum die we per sms bevestigen.
Plaats de Simpel simkaart pas in je toestel als je geen bereik meer hebt via je huidige aanbieder. Het kan 24 uur duren voordat deze actief is. Als tip wil ik je meegeven om te controleren of je toestel simlock vrij is.
Ook kan het zijn dat je een vervangende simkaart besteld hebt, deze activeer je via je persoonlijke pagina hier vind je meer informatie hoe je dat kunt doen.
Mocht de simkaart niet actief worden kan je contact opnemen met onze klantenservice , wij helpen je dan graag verder!

Alvast veel plezier van je Simpel abonnement!

Groetjes Tess

Reageer