Skip to main content

Ik heb van het weekend mijn telefoon verloren.

Nu ik inlog in mijn simpel zie ik dat mijn 06 niet meer actief is.

Het zou kunnen dat ik in het verkeerde acount zit, maar dit weet ik niet zeker, wel dat dit de enige is waar ik mijn login nog van heb.

Ik wil graag mijn 06 nummer behouden, me sim blokkeren en een nieuwe aanvragen 

 

Hi @Isa Westervoorde, welkom op de community!

Wat vervelend om te lezen dat je jouw toestel kwijt bent geraakt. Indien je nog een actieve abonnement bij ons had voordat je het toestel kwijt bent geraakt dan vermoed ik inderdaad ook dat je in het verkeerde abonnement bent ingelogd. 

Je kan via onze website onder het kopje 'Wachtwoord en / of gebruikersnaam vergeten?' een reset link opvragen voor jouw inloggegevens. Bij voorkeur kan je dit opvragen met het klantnummer. Het klantnummer vind je terug in onze e-mailcommunicatie.   Nadat je jouw inloggegevens hebt gewijzigd ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. Vervolgens kan je jouw nieuwe gegevens gebruiken om in te kunnen loggen. 

 

Kom je er niet uit? Aarzel vooral niet om even contact met ons op te nemen zodat wij even met je mee kunnen kijken. 

Ik wens je een fijne dag. 😊

Groetjes, Noor 
Simpel


Reageer