Skip to main content
Hi ik ben in het buitenland en me telefoon kwijt en kan niet in me email + Wachtwoord vergeten van mijnsimpel. Ik wil graag mijn simkaart blokkeren en een nieuwe aanvragen. Het gaat om 06xxxxxxxx van xxxx, 25.xx.1xxx
Hoi Thomas!



Vervelend dat je je telefoon kwijt bent.



Je mobiele nummer en geboorte datum is i.v.m. privacy aangepast.



Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice via deze link . Mijn collega´s kunnen jouw simkaart dan direct blokkeren.



Om je simkaart zelf te blokkeren kun je inloggen op je persoonlijke Mijn Simpel pagina. Kom je daar om een reden niet in? Dan kun je op mijn.simpel.nl voor "Inloggegevens vergeten?" kiezen en dan klikken op "E-mailadres vergeten?". Vanuit hier kun je je e-mailadres wijzigen zodat je met het juiste e-mailadres voortaan inlogt op je persoonlijke Mijn Simpel pagina.



Je simkaart blokkeer je vervolgens onder de kop "Sim & Instellingen".



Veel plezier in het buitenland!



Groetjes Joachiem

Reageer