Skip to main content
Ik ben mijn telefoon kwijt geraakt op vakantie. Daarom wil ik nu mijn simkaart blokkeren en een nieuwe aanvragen, maar als ik dit probeer te doen krijg ik de melding dat mijn tegoed en verbruik niet meer beschikbaar zijn omdat mijn abonnement gestopt zijn. Echter heb ik dit niet gedaan. Nu weet ik niet wat ik moet doen.
Dit zijn de contactmogelijkheden van Simpel om je zo goed mogelijk te helpen.



Succes @iriscauven.

Ik sta 2 uur in de wacht om nieuwe simkaart aan te vragen en word weg gedrukt en niet geholpen

 


Ik sta 2 uur in de wacht om nieuwe simkaart aan te vragen en word weg gedrukt en niet geholpen

 

Hier kun je zelf een simkaart bestellen.

Succes.


Hi @Remy Dominic,

 

Afgelopen maandag waren wij gesloten (2e paasdag). Echter is er technisch iets fout gegaan, waardoor de lijnen wel open stonden en je eindeloos in de wacht stond. Excuses hiervoor! 

 

Hopelijk is het probleem al opgelost. Zo niet, dan wil ik je vragen even contact op te nemen met de klantenservice.

 

Groet, Charlie

Simpel


Reageer