Beste Simpel,
Vorige week dinsdag is mijn telefoon gestolen (in Nederland) en ben daarbij dus mijn simkaart kwijtgeraakt. Dat betekende dus dat ik in eerste instantie een eSIM heb aangevraagd zodat ik direct weer toegang kon hebben tot mijn nummer. Dat werkte niet, aangezien er bij Simpel een storing was met de eSIMs. Toen heb ik op vrijdag 1 juli een fysieke simkaart aangevraagd die hooguit dinsdag aan zou moeten komen. Nu zijn we een week verder en is de simkaart nog steeds niet aangekomen. Inmiddels heb ik voor mijn werk moeten vertrekken uit Nederland om de komende maand in Zwitserland - zonder sim/esim of toegang tot mijn nummer, wat eigenlijk erg essentieel is voor mijn baan dat ik bereikbaar ben op mijn nummer. Vandaag opnieuw tevergeefs de klantenservice gebeld, die hebben me enkel een nieuwe simkaart gestuurd naar mijn adres in Nederland. Hier heb ik de komende maand dus geen toegang toe.
Is het mogelijk om een eSIM aan te vragen en te activeren in Zwitserland? En zo ja, hoe vraag ik die aan, want in mijn Simpel account staat nu al een week dat ik moet wachten op mijn fysieke simkaart tot hij aankomt.
Als dit niet mogelijk is, wat dan te doen? Om post door te verwijzen van mijn thuisadres naar Zwitserland duurt zeker nog een week extra, en zo lang kan ik niet wachten aangezien ik niet vast op een plaats werk.
Ik kan dus ook niet meer bellen met de klantenservice, dus ik hoop dat ik hier kan worden geholpen.
Ik hoor het graag,
Vriendelijke groeten,
Sam