Beantwoord

Simkaart gestolen en geen toegang to Mijn Simpel

  • 29 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 255 Bekeken

Hallo,

Mijn simkaart is onlangs gestolen.
Toen ik wilde inloggen op Mijn Simpel om deze simkaart te blokkeren bleek dat ik geen toegang meer had.
Hoe krijg ik nu in hemelsnaam mij sim geblokkeerd zodat ik niet met een rekening van hier tot Tokio kom te zitten?!
icon

Beste antwoord door Alexandra 29 augustus 2019, 11:01

Hey @Shu San ,

Wat vervelend dat je simkaart gestolen is. 😥

Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice , dan blokkeren we gelijk je simkaart. We helpen je gelijk ook verder zodat je weer kan inloggen op je Mijn Simpel pagina en een nieuwe simkaart kan bestellen. Succes!

Groetjes, Alexandra
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hey @Shu San ,

Wat vervelend dat je simkaart gestolen is. 😥

Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice , dan blokkeren we gelijk je simkaart. We helpen je gelijk ook verder zodat je weer kan inloggen op je Mijn Simpel pagina en een nieuwe simkaart kan bestellen. Succes!

Groetjes, Alexandra

Reageer