Skip to main content
Antwoord

Simkaart gestolen en geen toegang to Mijn Simpel

  • August 29, 2019
  • 1 reactie
  • 531 Bekeken

Hallo,

Mijn simkaart is onlangs gestolen.
Toen ik wilde inloggen op Mijn Simpel om deze simkaart te blokkeren bleek dat ik geen toegang meer had.
Hoe krijg ik nu in hemelsnaam mij sim geblokkeerd zodat ik niet met een rekening van hier tot Tokio kom te zitten?!

Beste antwoord door Alexandra

Hey @Shu San ,

Wat vervelend dat je simkaart gestolen is. 😥

Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice , dan blokkeren we gelijk je simkaart. We helpen je gelijk ook verder zodat je weer kan inloggen op je Mijn Simpel pagina en een nieuwe simkaart kan bestellen. Succes!

Groetjes, Alexandra

1 reactie

Alexandra
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • August 29, 2019
Hey @Shu San ,

Wat vervelend dat je simkaart gestolen is. 😥

Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice , dan blokkeren we gelijk je simkaart. We helpen je gelijk ook verder zodat je weer kan inloggen op je Mijn Simpel pagina en een nieuwe simkaart kan bestellen. Succes!

Groetjes, Alexandra