Skip to main content

Simkaart met geen service

• August 17, 2025
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Ik heb al sinds 10/07/2025 geen sevice meer. Heb zelf al mijn Xperia 1III aan en uit gezet, dat deed wel de truc voor maar 3 dagen. Daarna heb ik vliegtuigmodus aan en uit met een 10min wachttijd deed het ook niet. Ik heb dan mijn toestel uitgezet en na 30 min weer aangezet nog steeds niks. 

Ik heb de dekkingkaart gezien en volgens de kaart heeft Flevoland, Lelystad geen storing, maar ik voel hem wel.

Hopelijk is er een oplossing of communicatie voor updates, want ik heb nog niks gehoord na 1 augustus.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • August 18, 2025

Goedemiddag, 

Bedankt voor je uitgebreide toelichting. Ik begrijp dat je sinds 10 juli geen service hebt en dat je al meerdere stappen hebt geprobeerd, zoals het herstarten van je toestel en het uitschakelen van vliegtuigmodus. Dat je tijdelijk weer verbinding had en daarna opnieuw problemen ervaart, is natuurlijk erg vervelend.

Volgens de dekkingkaart is er geen storing in Lelystad, maar er was op 9 augustus een stroomstoring in delen van Lelystad en Swifterbant, waaronder de wijk Buitenhof. Hoewel deze inmiddels is opgelost, kan het zijn dat er nog lokale netwerkproblemen spelen die niet direct zichtbaar zijn op de kaart.

We raden aan om contact op te nemen via WhatsApp App of telefonisch Call zodat ze je verbinding kunnen controleren en eventueel een technische melding kunnen aanmaken. Vermeld daarbij je toesteltype (Xperia 1 III) en de stappen die je al hebt ondernomen.

Onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip.

Ik wens je een fijne middag verder!

Groet, 

Raveena 

Simpel