Skip to main content
Beantwoord

simkaart niet ontvangen

• December 21, 2025
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Beste lezer,

Ik heb m'n simkaart nog niet mogen ontvangen. Waar kan ik een track en trace code inzien zodat ik erachter kan komen waar dat kaartje is? Morgen gaat mijn nieuwe simpel-abbonoment in, er verloopt m'n oude. Zonder sim kan ik m'n telefoon niet gebruiken. Hoe nu verder?

Beste antwoord door Raveena

Beste ​@Lkuipers85 , 

Dank je wel voor je bericht. Ik kan me goed voorstellen dat het heel vervelend is dat je je simkaart nog niet hebt ontvangen, zeker nu je oude abonnement bijna afloopt en je bereikbaar wilt blijven. Dat wil je natuurlijk zo snel mogelijk opgelost hebben.

Ik kijk dit graag persoonlijk voor je na, zodat we meteen kunnen zien waar het misgaat en hoe we dit snel kunnen regelen. Wil je me een privébericht sturen met je gegevens? Dan pak ik het direct voor je op.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Groet, 

Raveena 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 22, 2025

Beste ​@Lkuipers85 , 

Dank je wel voor je bericht. Ik kan me goed voorstellen dat het heel vervelend is dat je je simkaart nog niet hebt ontvangen, zeker nu je oude abonnement bijna afloopt en je bereikbaar wilt blijven. Dat wil je natuurlijk zo snel mogelijk opgelost hebben.

Ik kijk dit graag persoonlijk voor je na, zodat we meteen kunnen zien waar het misgaat en hoe we dit snel kunnen regelen. Wil je me een privébericht sturen met je gegevens? Dan pak ik het direct voor je op.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Groet, 

Raveena