Beantwoord

simkaart niet ontvangen

  • 22 februari 2019
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Ik heb afgelopen zondag een nieuwe simkaart besteld, maar deze is nog steeds niet binnen. Aangezien mn telefoon gestolen is heb ik hard deze simkaart nodig. Is er misschien iets verkeerd gegaan?
icon

Beste antwoord door Alexandra 22 februari 2019, 17:56

Wat vervelend dat je telefoon gestolen is! Een simkaart wordt binnen 2 dagen bij je geleverd. Heb je de simkaart zelf besteld via je persoonlijke Mijn Simpel pagina? Daar kun je nog even je adres controleren om er zeker van te zijn dat het wel juist verstuurd is.
Groetjes, Alexandra
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +8
Wat vervelend dat je telefoon gestolen is! Een simkaart wordt binnen 2 dagen bij je geleverd. Heb je de simkaart zelf besteld via je persoonlijke Mijn Simpel pagina? Daar kun je nog even je adres controleren om er zeker van te zijn dat het wel juist verstuurd is.
Groetjes, Alexandra

Reageer