Beantwoord

Simkaart verloren en ongeldige overstapdatum

  • 22 januari 2019
  • 1 reactie
  • 196 Bekeken

Onlangs heb ik een Sim-Only abbonement aangevraagd bij jullie met nummerbehoud. Bij tele2 is vandaag het abbonement stopgezet (22 januari) en het gaat pas op 8 februari bij jullie in. Het sluit niet op elkaar aan. Zou ik eerder kunnen overstappen?

Daarnaast ben ik van de week mijn simkaart verloren en zou ik graag een nieuwe simkaart willen ontvangen. Vanwege het feit dat de simkaart nog niet actief schijnt te zijn, kan ik hem niet blokkeren en een nieuwe bestellen. Op welke wijze zou ik toch een simkaart kunnen ontvangen?
icon

Beste antwoord door Rowena 22 januari 2019, 11:19

Hoi Simoon, dat klinkt erg onhandig. Tele2 geeft toestemming wanneer je het nummer mag mee nemen. Je kunt dus bij hen kijken of het nummer kunnen heractiveren zodat je weer gebruik kunt maken van het nummer. Dit kan dan tot Simpel het nummer overneemt.

Je hoeft de simkaart niet te blokkeren om een nieuwe aan te vragen. Wanneer je een nieuwe aanvraagt via Mijn simpel wordt de simkaart die je kwijt bent onbruikbaar.

Groet, Rowena
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Simoon, dat klinkt erg onhandig. Tele2 geeft toestemming wanneer je het nummer mag mee nemen. Je kunt dus bij hen kijken of het nummer kunnen heractiveren zodat je weer gebruik kunt maken van het nummer. Dit kan dan tot Simpel het nummer overneemt.

Je hoeft de simkaart niet te blokkeren om een nieuwe aan te vragen. Wanneer je een nieuwe aanvraagt via Mijn simpel wordt de simkaart die je kwijt bent onbruikbaar.

Groet, Rowena

Reageer