Goedemiddag,
Ik heb een nieuwe simkaart in een referbished toestel geplaatst (Iphone 12 mini) en ik kan niet bellen. Voorheen had dit toestel een T-mobile abonnement. Hoe krijg ik dit gecorrigeerd?
Goedemiddag,
Ik heb een nieuwe simkaart in een referbished toestel geplaatst (Iphone 12 mini) en ik kan niet bellen. Voorheen had dit toestel een T-mobile abonnement. Hoe krijg ik dit gecorrigeerd?
Hey
Welkom op onze Community!
Gek dat je niet kan bellen met de simkaart in dit toestel. Hier kunnen meerdere zaken spelen, het kan zijn dat je simkaart niet geactiveerd/kapot is, óf dat het probleem bij het toestel zelf ligt. Ik raad je aan via de volgende pagina wat stappen door te lopen. Daarnaast kan je inloggen op Mijn Simpel om te controleren dat je simkaart actief is.
Kom je er niet helemaal uit? Neem dan even contact met ons op, dan gaan we er samen naar kijken
Fijne dag!
Groetjes,
Janine
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.