Beantwoord

Simkaart word soms niet herkend

  • 28 March 2022
  • 2 reacties
  • 291 Bekeken

Hoi,

 

Ik heb al bijna 3 jaar mijn Samsung telefoon, en nu ineens heb ik gedoe met mijn simkaart. ik krijg meerdere keren per dag de melding dat mijn simkaart niet herkend word en dus niet bereikbaar ben, en dan na een half uur kan ik mijn pincode invullen en doet die het weer maar dit blijft aan de gang gaan. wat kan ik hiermee doen? 

icon

Beste antwoord door Snowboard 29 March 2022, 08:09

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Hi @Chimène Sörensen  

Als ik het zo lees dan denk ik sterk aan een probleem met de telefoon. Ik vermoed dat bijvoorbeeld de (sim)kaartlezer niet goed werkt. Een oplossing kan zijn een reparatie maar je hebt geen garantie meer. Je bent hem dan al snel een paar weken kwijt.

Een andere telefoon is dan wellicht een betere keuze.

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Chimène Sörensen,

 

Allereerst welkom op onze community! 

 

Voordat je overgaat op het advies van @Snowboard zou je ook nog eens kunnen testen of je deze melding met de simkaart in een ander toestel ontvangt. Indien de simkaart ook in een ander toestel vaker deze melding geeft, is er mogelijk iets defect aan de simkaart. Een nieuw toestel zal de problemen dan niet verhelpen. Je kunt de uitkomst aan onze klantenservice doorgeven, zodat zij samen met jou naar een passende oplossing kunnen zoeken. 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer