Hee simpel mijn simkaart wordt niet herkent wat moet ikdoen
Beantwoord
simkaart wordt niet herkend
Beste antwoord door Sanne
Hallo,
Dat is vervelend! Er zijn enkele stappen die je kan doorlopen om een eventuele oorzaak te achterhalen:
- Heb je het Plafond of Gebruikslimiet bereikt? Je krijgt een melding van ons wanneer je deze hebt bereikt.
- Staan er instellingen op Mijn Simpel geblokkeerd?
- Is er sprake van een betaalachterstand?
- Controleer de dekkingskaart op een storing of werkzaamheden op jouw locatie
- Doet de simkaart het wel in een ander toestel? Of krijg je in een ander toestel ook een foutmelding?
Is er geen blokkade, storing of andere reden waarom de simkaart niet zou werken, neem dan contact met ons op. Dan kijken we graag met je mee naar jouw abonnement en de instellingen.
Groet, Sanne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.