Ik heb een iPhone 15 en een eerder afgesloten Simpel abonnement, zonder esim. Hoe los ik dit op?
Ik heb een iPhone 15 en een eerder afgesloten Simpel abonnement, zonder esim. Hoe los ik dit op?
Hey
Wij bieden bij Simpel geen e-simkaarten aan. Het is ook niet bekend en of dit in de toekomst bij ons gaat komen. Hiervoor zou je eventueel moeten overstappen naar een provider. Wil je wel het zelfde netwerk blijven gebruiken? Dan kan je eventueel overstappen naar Odido.
Ik wens je een fijne dag.
Groet, Noor
Simpel
Hi
Ik zou het een beetje anders formuleren. Voor jou is er als optie overstappen met nummerbehoud. Bij de bestelling voor een nieuw abonnement bij de nieuwe provider kiezen voor Esim. Eventuele resterende maandkosten zul je nog moeten afbetalen.
Houdt rekening met een opzegtermijn van een maand.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.