Onlangs overgestapt naar simpel en per 1 aug zal mijn nummer geporteerd worden.
Op 1 augustus verloor de verbinding met mijn vorige provider en hierop de simkaart overgezet maar direct geen service.
Na telefonische contact werd er gemeld dat er een storing was. Advies herstart de telefoon en probeer het dan nog eens.
Die dag en avond meerdere keren het geprobeerd maar geen succes. Naar bed gegaan en de volgende ochtend hopen dat het is opgelost. En je raad het al. Geen service.
Denkend aan dat de simkaart niet goed kon zijn getracht een esim te regelen maar ter bevestiging moest ik een sms ontvangen. Weer gebeld met de klantenservice. Deze hebben mij door het proces van de esim geholpen maar in eerste instantie kon de esim niet geïnstalleerd worden.
Na wat gepruts toch de eSIM kunnen installeren, maar nog steeds geen succes. Owja er was plots een storing met esims activeren.
Weer een hele dag gewacht en hopen op een active verbinding maar helaas nog steeds : Geen service. Weer gebeld met de klantenservice, ik ga wat na kijken werd er gezegd. En toen werd het 17:00…. Verbinding verbroken.
Fijn voor de medewerker dat deze nu weekend heeft maar ik ga dus nu een heel weekend in zonder bereikbaar te kunnen zijn op mijn 06 nummer.
Het lijkt allemaal zo Simpel op de website maar tot het moment daar is lijkt hier dus niks Simpels aan.