Skip to main content

Simpel? dacht het niet!

  • August 2, 2025
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Onlangs overgestapt naar simpel en per 1 aug zal mijn nummer geporteerd worden.

Op 1 augustus verloor de verbinding met mijn vorige provider en hierop de simkaart overgezet maar direct geen service. 
Na telefonische contact werd er gemeld dat er een storing was. Advies herstart de telefoon en probeer het dan nog eens.

Die dag en avond meerdere keren het geprobeerd maar geen succes. Naar bed gegaan en de volgende ochtend hopen dat het is opgelost. En je raad het al. Geen service.

Denkend aan dat de simkaart niet goed kon zijn getracht een esim te regelen maar ter bevestiging moest ik een sms ontvangen. Weer gebeld met de klantenservice. Deze hebben mij door het proces van de esim geholpen maar in eerste instantie kon de esim niet geïnstalleerd worden.

Na wat gepruts toch de eSIM kunnen installeren, maar nog steeds geen succes. Owja er was plots een storing met esims activeren.

 

Weer een hele dag gewacht en hopen op een active verbinding maar helaas nog steeds : Geen service. Weer gebeld met de klantenservice, ik ga wat na kijken werd er gezegd. En toen werd het 17:00…. Verbinding verbroken. 


Fijn voor de medewerker dat deze nu weekend heeft maar ik ga dus nu een heel weekend in zonder bereikbaar te kunnen zijn op mijn 06 nummer.

Het lijkt allemaal zo Simpel op de website maar tot het moment daar is lijkt hier dus niks Simpels aan.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • August 4, 2025

Goedenavond Rens, 

Bedankt voor je bericht.

Wat ontzettend vervelend om te horen dat je nog steeds geen service hebt en hierdoor onbereikbaar bent. Zeker na een overstap waarbij je natuurlijk verwacht dat alles soepel verloopt. Ik begrijp dat dit erg frustrerend is, zeker als je al verschillende stappen hebt geprobeerd en contact hebt gehad met onze klantenservice.

De storing met eSIM-activaties waar je tegenaan liep, is helaas recent geweest en we bieden je onze excuses aan voor het ongemak. We willen er alles aan doen om je zo snel mogelijk weer volledig bereikbaar te maken.

Ik wil je graag vriendelijk verzoeken om telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we samen snel kunnen kijken naar een passende oplossing voor jouw situatie.

Onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld!

 

Ik wens je een fijne avond verder!

 

Groet, 

 

Raveena