Beantwoord

Simpel Simkaart in een tablet is dat wel mogelijk?

  • 8 November 2019
  • 5 reacties
  • 914 Bekeken

Wie heeft ervaring met het gebruik van zijn simkaart in de tablet? En welke ervaringen zijn dat?

icon

Beste antwoord door Snowboard 9 November 2019, 12:50

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

https://community.simpel.nl/simkaart-7/simkaart-van-simpel-gebruiken-voor-tablet-1505

Hi antonie. 

Een dubbele posting is niet nodig, zorgt voor overzicht.

 

De meeste mensen hebben bij een tablet een afzonderlijke simkaart en 1 voor de telefoon. Verwisselen is onpraktisch en de simkaart verslijt dan sneller. Het voordeel van een tablet met WiFi en/of simkaart is het grotere scherm. En webpagina's zijn uitgebreider dan op een smartphone. 

Bedankt voor je snelle reactie. Aansluitend op je antwoord heb ik nog twee vragen.

1.Als ik voor de tablet een aparte simkaart bestel, dan ga ik er vanuit dat mijn tablet ook gecombineerd zal worden met een telefoonnummer.  En dus ook gebruikt kan worden als telefoon. Is dat zo?

2. Ik begrijp dat het wisselen van simkaart niet te goede zal komen aan de kwaliteit. In mijn situatie zal die frequentie niet hoog zijn, omdat ik de simkaart voor de tablet alleen zal gebruiken tijdens vakanties.

Dus daarom ben ik toch wel benieuwd naar reacties van "communityleden" die met die "wisseling van 1  simkaart op 2 toestellen"  ervaringen hebben. Zowel negatief als  positief.

Graag reacties

Reputatie 2
Badge +8

@antonie onze simkaarten zijn alleen geschikt voor het gebruik in telefoons. Wij kunnen niet garanderen dat de simkaarten in andere producten dan een telefoon wel werken. Ook geven wij geen ondersteuning voor een Simpel simkaart in een tablet of ander apparaat anders dan een telefoon.

Groetjes Joachiem 

Dat is jammer. Heb je nog een hint? Of kom ik dan terecht bij de concurrent?

Graag je reactie.

Bij voorbaat dank

Antonie

Reputatie 6

Gewoon een simkaart in het tablet steken en uitproberen. 

Reageer