Skip to main content

Hallo,

 

Het bereik thuis is slecht. Ik moet altijd een plek opzoeken waar de ontvangst iets beter is zodat men mij verstaat. MIjn man heeft ook een Simpel abonnement en hij heeft geen probleem thuis. We hebben onderling telefoons gewisseld maar mijn probleem blijft. Het ligt dus niet aan de telefoon. Ik vermoed een probleem met de SIM kaar. Kunnen jullie mij een nieuwe SIM kart sturen in de hoop dat het daarmee opgelost is?

 

Met vriendelijke groet,

Mieke Bogaards

 

Goedemiddag @Mbogaards,

Jammer om te lezen dat je verbindingsproblemen ervaart.

In deze topic heb ik zojuist gereageerd op een soortgelijke situatie.

Een vervangende/nieuwe simkaart kan je overigens zelf aanvragen via het Mijn Simpel account van je abonnement. Dit kan je doen via het tabblad ‘sim & instellingen’, dan versturen we de nieuwe simkaart binnen twee werkdagen na je aanvraag. Bij ontvangst kan je de simkaart via datzelfde Mijn Simpel account activeren waarna je de nieuwe simkaart kan gebruiken.

Groetjes,

Phil


Reageer