Beantwoord

Sommige mensen kunnen mij niet bellen, telefoon gaat niet over

  • 12 October 2020
  • 1 reactie
  • 2009 Bekeken

Sommige mensen kunnen mij niet bellen, telefoon gaat niet over. Verbinding wordt verbroken.

Melding verschijnt op hun telefoon (weet niet of dit de oorzaak is) “Doorschakelen met voorwaarden actief of iets dergelijks. Wie kan mij helpen. Ik heb deze personen niet geblokt.

icon

Beste antwoord door Phil 14 October 2020, 10:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @moenstoon,

Balen dat je verbindingsproblemen ervaart!

Indien meerdere personen jou niet kunnen bereiken en zij allemaal dezelfde melding krijgen, heb ik in ieder geval niet het idee dat het aan de andere partij ligt. Gezien de melding die zij krijgen kan het nuttig zijn om te checken of je een doorschakeling aan hebt staan en kan het werken om die te verwijderen. Door te bellen naar ##002# verwijder je eventuele ingestelde doorschakelingen. Het niet ontvangen van oproepen kan ook veroorzaakt worden doordat je op dat moment in een gebied bent waar de dekking minder toereikend is.

Indien beide bovenstaande zaken geen effect hebben raad ik je aan om de simkaart eens in een ander toestel te checken om te kijken of je daar hetzelfde op ervaart. Is dat onverhoopt zo, dan verzoek ik je om, met deze testresultaten bij de hand, contact met ons op te nemen. Dan lopen we een aantal dingen bij je abonnement na en kan een van mijn collega’s, indien nodig, vervolgacties uitzetten.

Groetjes,

Phil

Reageer