Beantwoord

Verkeerde simkaart ontvangen

  • 19 June 2021
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

beste 

heb  vandaag mijn nieuwe simkaart ontvangen  maar deze werkt niet

keek op het kaartje waar de simkaart op zat en er staat een heel ander telefoonnummer op

hoe krijg ik dit zo snel mogelijk opgelost 

ben vrij onthand door het niet kunnen bellen 

mvgr mario

icon

Beste antwoord door Phil 21 June 2021, 14:32

Goedemiddag Mario,

Het klopt dat er op de ontvangen simkaart een ander telefoonnummer staat. De simkaarten zijn namelijk vooraf bedrukt met een telefoonnummer. Bij ontvangst dien je de simkaart te activeren via het Mijn Simpel account van je abonnement, na het activeren wordt je simkaart gekoppeld aan je abonnement en het daarbij horende telefoonnummer. Hierna maak je weer ten volste gebruik van je aansluiting.

Groetjes,

Phil

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Goedemiddag Mario,

Het klopt dat er op de ontvangen simkaart een ander telefoonnummer staat. De simkaarten zijn namelijk vooraf bedrukt met een telefoonnummer. Bij ontvangst dien je de simkaart te activeren via het Mijn Simpel account van je abonnement, na het activeren wordt je simkaart gekoppeld aan je abonnement en het daarbij horende telefoonnummer. Hierna maak je weer ten volste gebruik van je aansluiting.

Groetjes,

Phil

Reageer