Verloren simkaart
Ik ben mijn simkaart kwijt en ik heb nog 3 maanden over op mijn sim-only plan. Ik heb de simkaart geblokkeerd.
Wat moet ik doen?
Is het mogelijk om een nieuwe simkaart te bestellen en deze simkaart te gebruiken voor de laatste drie maanden van mijn contract?
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
Welkom op onze community!
Wel ontzettend balen dat jij je simkaart kwijt bent geraakt.
Om dit zo snel mogelijk op te lossen, wil ik je vragen om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice.
Zij gaan dan samen met jou een oplossing bedenken.
Groet,
Ilan
Welkom op onze community!
Wel ontzettend balen dat jij je simkaart kwijt bent geraakt.
Om dit zo snel mogelijk op te lossen, wil ik je vragen om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice.
Zij gaan dan samen met jou een oplossing bedenken.
Groet,
Ilan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.