Skip to main content

Beste Simpel,

Ik heb meerdere malen met jullie contact gehad via de telefoon en beide keren was het verschrikkelijk, klantonvriendelijk en ben ik brutaal te woord gestaan. Ik probeer voor mijn moeder haar abonnement problemen met jullie op te lossen en ik kom via jullie klantenservice geen stap verder. Het volgende probleem: mijn moeder heeft al jaren een abonnement bij jullie, zij kan de laatste tijd niet meer door ons gebeld worden. We zijn naar een gespecialiseerde telefoonwinkel geweest en daar gaven ze aan dat het aan de simkaart ligt. Met simpel hierover contact gehad, daar het advies gekregen om bepaalde handelingen te verrichten en als het niet werkt we terug moeten bellen voor een oplossing. Dit gedaan, tevergeefs. Mijn moeder is in de tussentijd nog steeds niet bereikbaar, wat erg onprettig is omdat zij alleen en ver van ons woont. Nog een keer gebeld naar jullie klantenservice daarbij werd weer gezegd dat ze niks konden doen en we een nieuwe simkaart moeten bestellen op eigen kosten. Daar waren wij het niet mee eens, een klant die zo veel jaar een abonnement bij jullie heeft waarbij het een keer niet goed gaat met de simkaart en er geen service verleend wordt, de klant zelf voor het probleem laten betalen? Daarnaast geeft de telefoniste aan dat er twee oplossingen zijn: zelf betalen voor een nieuwe simkaart en je nummer behouden of een nieuwe abonnement bestellen bij jullie met een nieuwe telefoonnummer. Het tweede is zeer onhandig voor mijn moeder. Dit heb ik netjes uitgelegd aan beide collega’s, maar hier wordt niet naar geluisterd.
Ik heb twee collega’s gesproken van Surinaams/Hindoestaans afkomst, waar naar mij toe geschreeuwd wordt aan de telefoon, niet geluisterd wordt en passief agressief gesproken wordt. Ik heb dit nog nooit met een bedrijf meegemaakt en ik ben zeer geschrokken hierdoor. Ik heb beide telefonisten gevraagd om hun naam door te geven, dit werd door beide geweigerd. Ik hoor graag van jullie terug hoe dit probleem opgelost kan worden en ik hoop dat het voorval met desbetreffende collega’s onderzocht kan worden. 

Hi @Oumaima,

 

Ik ben geschrokken van deze situatie en ik zoek graag met je naar een oplossing.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen, zodat ik met je mee kan kijken?

Ik zie je bericht graag tegemoet.

 

Groet, Jahduar

Simpel


Reageer