Skip to main content

vrijwel geen bereik, niet kunnen bellen

  • 21 July 2024
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Ik ben inmiddels al 3 a 4 weken in contact met klantenservice van Simpel om volgend probleem op te lossen, namelijk; sinds 3 a 4 weken heb ik zeer minimaal tot geen bereik meer, ook kan ik totaal niet bellen, melding geen netwerk krijg ik dan. Simpel gebeld met dit probleem en kreeg te horen dat ik een aantal handelingen moest uitvoeren zoals telefoon opnieuw opstarten, de instellingen veranderen, sim in andere telefoon etc. Gedaan werkte niet, vervolgens weer teruggebeld zo'n beetje weer dezelfde handelingen uit moeten voeren en vervolgens moest er een nieuwe simkaart komen, uiteraard op mijn kosten, ook daarbij geen oplossing want probleem doet zich nog steeds voor! Vervolgens afgelopen maandag bijna uur met klantenservice aan telefoon gezeten, wederom allerlei handelingen uit moeten voeren inclusief weer simkaart in andere telefoon etc maar wederom niets. Belofte dat ik binnen 5 werkdagen werkdagen zou worden teruggebeld want het zou doorgezet worden naar technische dienst! Helaas vrijdag geen telefoon gehad! Uitkomst ik betaal kosten abbo, Ik betaal kosten simkaart, Ik wordt niet teruggebeld met oplossing, Ik word er erg moe van. 

 

Laatste keer voor nu ik wil morgen worden gebeld met oplossing mbt bovenstaande zoniet of komt er geen oplossing dan zeg ik het abbo op zonder verdere kosten.

Ik hoor graag uiterlijk morgen maandag 22 juli om 1700 uur van jullie.

 

Groet Chris 

3 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Goedemiddag @Chrisje1982,

 

Ik kan me voorstellen dat je dit probleem zsm opgelost wil hebben.


Het is niet de bedoeling dat je na meerdere keren contact te hebben gehad, nog steeds problemen ervaart.
Zou je mij een privébericht kunnen sturen, zodat ik mee kan kijken naar jouw abonnement.
Ik los dit graag met je op!

Groet, Jahduar

Simpel

Voor zoveelste keer iemand aan de telefoon gehad en wederom word ik aan het lijntje gehouden. Ik zou worden gebeld met antwoord technische dienst, niet gebeurd, ik zou vandaag voor 12 uur worden gebeld, niet gebeurd! Ik hen zelf maar weer gebeld met de mededeling dat ik abbo wil opzeggen, ik be  er klaar mee! Nu moet ik weer wachten tot ik teruggebeld wordt, nou daar geloof ik niet meer in inmiddels. Ik stap over naar ander en verwacht dag beide abonnementen kosteloos worden opgezegd en laatste factuur van 1 van abbo wordt niet betaald aangezien er ook niets voor terug is gekomen. Volgens medewerker kon dat niet zomaar terwijl gisteren een medewerker zei aan de knop te zitten voor beëindiging pppfff.

 

Ik word alleen maar aan het lijntje gehouden. Ik zal het simpel maken voor jullie. Beide abbo beëindigen kostenloos en laatste factuur met extra simkaartkosten die het ook niet deed crediteren. Simpel toch?! 

 

 

Reputatie 1
Badge +3

Hi @Chrisje1982,

 

Jammer om te lezen dat je probleem niet opgelost is.
Ik kijk graag met je mee, maar hiervoor heb ik wel aanvullende gegevens nodig. 
Ik stuur je daarom een privébericht. Zou je daarop willen reageren?

 

Groet, Jahduar

Simpel

Reageer