Ik ben inmiddels al 3 a 4 weken in contact met klantenservice van Simpel om volgend probleem op te lossen, namelijk; sinds 3 a 4 weken heb ik zeer minimaal tot geen bereik meer, ook kan ik totaal niet bellen, melding geen netwerk krijg ik dan. Simpel gebeld met dit probleem en kreeg te horen dat ik een aantal handelingen moest uitvoeren zoals telefoon opnieuw opstarten, de instellingen veranderen, sim in andere telefoon etc. Gedaan werkte niet, vervolgens weer teruggebeld zo'n beetje weer dezelfde handelingen uit moeten voeren en vervolgens moest er een nieuwe simkaart komen, uiteraard op mijn kosten, ook daarbij geen oplossing want probleem doet zich nog steeds voor! Vervolgens afgelopen maandag bijna uur met klantenservice aan telefoon gezeten, wederom allerlei handelingen uit moeten voeren inclusief weer simkaart in andere telefoon etc maar wederom niets. Belofte dat ik binnen 5 werkdagen werkdagen zou worden teruggebeld want het zou doorgezet worden naar technische dienst! Helaas vrijdag geen telefoon gehad! Uitkomst ik betaal kosten abbo, Ik betaal kosten simkaart, Ik wordt niet teruggebeld met oplossing, Ik word er erg moe van.
Laatste keer voor nu ik wil morgen worden gebeld met oplossing mbt bovenstaande zoniet of komt er geen oplossing dan zeg ik het abbo op zonder verdere kosten.
Ik hoor graag uiterlijk morgen maandag 22 juli om 1700 uur van jullie.
Groet Chris