Skip to main content
Er kunnen diverse oorzaken zijn waardoor je simkaart geen verbinding maakt met ons netwerk. Mogelijk kun je het probleem zelf oplossen door het stappenplan "Oplossen problemen met netwerkverbinding" te doorlopen. Op deze handige pagina vind je instructies om het probleem zelf snel te verhelpen. Mocht je het probleem niet zelf kunnen oplossen, neem dan contact met ons op.

mijn telefoon is geblokkeerd. weet mijn codes niet om de blokkade op te heffen

 


Te vaak een verkeerde cofe ingetikt

 


code

 


Hi @Rob Van Het Groenewoud,

 

Wat een vervelende situatie!

 

Wanneer je de pincode te vaak invoert, zal het toestel vragen naar de pukcode. Deze staat benoemd op het kaartje waarin de simkaart is geleverd of je kunt deze terugvinden op de Mijn Simpel pagina > Sim & Instellingen. Mocht ook de pukcode te vaak verkeerd ingevoerd zijn, dan wordt de simkaart definitief geblokkeerd. Dit kun je alleen oplossen door een nieuwe simkaart te bestellen, wat onder hetzelfde kopje in de Mijn Simpel pagina gedaan kan worden.

 

Groetjes, Charlie

Simpel


Reageer