Beantwoord

0900??

  • 17 March 2023
  • 5 reacties
  • 286 Bekeken

Badge

Hoi.

Ik lees alleen berichten over 0900 en entertainment nrs bellen als de instellingen aanstaan.

Heb vaak 0900 noodnummers moeten bellen op straat.

Lukte niet.

KAN de instellingen niet vinden. Is dat op je telefoon of op deze website?

Ook niet onder de vragen, iedereen heeft al ingesteld (MAAR KUNNEN SOMS TOCH NIET BELLEN).

Mijn vraag: WAAR staan die instellingen? Hartelijk dank. Sorrie als dubbele vraag. Rachel.

icon

Beste antwoord door Karin303 17 March 2023, 16:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Je kunt dit instellen in je Mijn Simpel account bij instellingen betaalde nummers toestaan. Als je een plafond heb ingesteld om buitenbundelkosten te voorkomen houd het plafond dit tegen en kun je geen 0900 nummers bellen

Badge

Okay.

Danku

Ik zal kijken waar instellingen is en buitenland bundel.

Op de site toch? Of op je telefoon. Kan nooit de politie bellen of anders. Juridisch loket enz

Erg vervelend. Grt r

 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Chellie2,

Goed dat je het navraagt in onze Community!

@Karin303 Heeft je vraag beantwoord. Je kan via je Mijn Simpel pagina onder het kopje Sim en instellingen de instelling aanzetten van Informatienummers (Als je ook naar entertainment nummers wil bellen zal je ook het schuifje van Entertainment nummers moeten inschakelen). Als je jouw Plafond ook uitschakelt of omhoog stelt, moet het mogelijk zijn te bellen naar 0900-nummers.

Kom je er nog niet uit? Zoek dan even contact met ons, dan zetten we samen de instellingen goed.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Badge

Dankuwel Janine.

Sommige 0900 kan ik wel anderen niet (of waren het 0800 of 088). Ik kon bijv. De politie niet bellen en sociale raadslieden. Maar Ziggo kan ik weer wel bellen etc. Ook zou ik mn plafond willen behouden voor t geval ik over de grens ga qua geld, of in t buitenland ben. Wat zal ik nu doen? Ik ga instellingen bekijken. Dank. R

Reputatie 2
Badge +7

Dat is gek @Chellie2 !

Ik gok dat hier toch het verschil in zit dat je gratis nummers belt (088, 0800, en sommige 0900 nummers) en betaalde nummers. Bijvoorbeeld het 0900 nummer van de politie, is niet gratis en zal dan geblokkeerd worden door je Plafond. Bel je vaak het nummer van de politie? Dan zal je jouw Plafond uit moeten schakelen of omhoog moeten zetten. Er is geen andere manier.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer