Skip to main content

Ik kreeg een bericht van jullie dat ik mocht verlengen met één maand gratis abonnement.

Ik vind dat opmerkelijk omdat mijn looptijd nog tot september 2023 is.

Nu lees ik in de community dat ik dan akkoord ga met nieuwe voorwaarden waarin het mogelijk wordt inflatiecorrectie te kunnen toepassen.

Dat is dus de werkelijke reden, en niet dat jullie “zo blij met mij zijn”.

Ik vind dat niet zo netjes en eigenlijk geen reclame voor Simpel.

Waarom zijn jullie daar niet gewoon eerlijk over . . .

Tirza

Beste Johan,

 

Het is niet opmerkelijk maar gewoon altijd mogelijk om te verlengen een half jaar voor je huidig contract afloopt, soms betekent dat voordeel bijvoorbeeld wanneer er een voordeliger bundelaanbod is. Verlengen mag je maar hoeft natuurlijk niet. De keuze blijft bij jou......

 

 


Hi @Johan de Jong

Wat leuk om te lezen dat je bij ons mag verlengen!

Je kan bij ons 6 maanden voor jouw huidige einddatum verlengen met een van de acties die wij op het moment hebben lopen. Deze contractvernieuwing kan dan inderdaad de eerstvolgende bundelperiode al ingaan. Je hoeft dus niet te wachten totdat jouw huidige contract afloopt. Maar zoals @Karin303 aangeeft is verlengen niet verplicht, die keuze ligt bij jou. Daarnaast wil ik je graag informeren dat je tegenwoordig bij elke provider te maken zal krijgen met de inflatie correctie, niet enkel bij Simpel. 

Groetjes, Noor 
Simpel 


Reageer