Beantwoord

Abbonnement opzeggen

  • 29 May 2023
  • 3 reacties
  • 301 Bekeken

Badge

Ik heb mijn abbonnement opgezegd maar ik krijg geen bevestiging hierover met de email . Ook niet via whatsapp.

Bellen lukt ook niet want telefoon nummer bestaat niet meer .

Ik ben blij dat ik simpel heb opgezegd . Met dit bedrijf is geen communicatie mee mogelijk ook niet op dit forum.

Als nieuwe klant voel ik mij in de zeik genomen door dit bedrijf .

Ik raad iedereen af om bij dit bedrijf een abbonnement te nemen. Nieuwe klanten worden niet serieus genomen en van email hebben ze nog nooit van gehoord .

Het is mij wel duidelijk dat simpel gewoon haar zaakjes niet op orde heeft . 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Snowboard 6 June 2023, 07:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Teddy

Vervelend om te lezen dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen. Onze e-mails worden altijd verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Wij versturen geen bevestigingen via WhatsApp.  
Mocht je niet zeker weten naar welk e-mailadres dit is gegaan en of het wel goed is gegaan, dan kan je dit altijd navragen via onze klantenservice. Wij hebben verschillende manieren hoe je onze klantenservice kan bereiken. Al onze contact opties vind je terug op onze website

We helpen je vooralsnog graag verder!

Groet, Noor 
Simpel

Badge

Van enige klantenservice is geen sprake.

Ik heb mijn abbonnement per direct stopgezet.

Als er geen bericht vanaf kan dan is dat een reden om te twijfelen aan dit bedrijf. Als de communicatie al zo slecht is , dan zal het met mobiel internet ook niks zijn.

Goedkoop is duurkoop in dit geval.

Mijn advies is dan ook aan iedereen. Niet in zee gaan met dit bedrijf .

 

Reputatie 6

Van enige klantenservice is geen sprake.

Ik heb mijn abbonnement per direct stopgezet.

Als er geen bericht vanaf kan dan is dat een reden om te twijfelen aan dit bedrijf. Als de communicatie al zo slecht is , dan zal het met mobiel internet ook niks zijn.

Goedkoop is duurkoop in dit geval.

Mijn advies is dan ook aan iedereen. Niet in zee gaan met dit bedrijf .

 

Dit heb ik zo nog nooit meegemaakt! Jammer!

Heb je überhaupt wel de Contactopties, de website die @Noor met je heeft gedeeld geprobeerd? Heb je Simpel een kans gegeven?

Als je dat niet hebt gedaan dan is dat een keuze die je gemaakt hebt en is het jammer en niet verdient, niet eerlijk, dat je Simpel een slechte naam geeft.

Zelfs hier reageer je niet op! 

Reageer