Skip to main content
Beantwoord

abonnement

• January 3, 2026
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Richard van der Gronde

ik heb mijn abinnement evelrgent 40 MB 11 euro per maand eerste 3 maanden gratis. toen ik weer bij simpel kwam stond dat het 5 eurp per maand kost voor de erste 12 maanden. gebeld dit was voor nieuwe kalnten. dit is toch niet erg klantvriendelijk. kan ik beter een nieuw abonnement nemen. of bij bv een andere provider. dit klopt niet

Beste antwoord door Raveena

Hoi ​@Samantha52 , 

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp heel goed dat dit niet fijn voelt. Je ziet een aanbieding van €5 voor nieuwe klanten, terwijl jij bij verlengen een andere prijs krijgt en dat kan verwarrend en zelfs oneerlijk lijken.

Nieuwe‑klantacties en verlengaanbiedingen verschillen inderdaad van elkaar. De €5‑actie geldt alleen bij het afsluiten van een nieuw abonnement, terwijl bestaande klanten andere deals krijgen bij verlengen. Dat is hoe onze acties zijn opgebouwd, maar ik snap heel goed dat dit niet altijd zo voelt.

Hopelijk geeft dit wat meer duidelijkheid.

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet,
Raveena
Simpel

5 reacties

Samantha52
  • Lezer
  • January 3, 2026

Helaas, hier hetzelfde. Krijg telkens zogenaamde verleng deals opgestuurd waarmee ik veel slechter uit en dan mijn huidige abbonement. 

Een Abbonement als nieuwe klant afsluiten daarentegen, dat loont dan weer wel. Maar goed dat kan niet....

Niet helemaal eerlijk inderdaad.

Tony Macaroni

Goedeavond allen Simpel gebruikers,

ga straks m’n abonnement opzeggen en een nieuwe afsluiten met nummerbehoud. Een kijken of dat lukt. Ik houd jullie op de hoogte 

• Superster
  • January 5, 2026

Hij ​@Tony Macaroni 

Ik wens je veel succes bij de andere provider maar verwacht dat jouw plan niet gaat lukken. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 5, 2026

Hoi ​@Samantha52 , 

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp heel goed dat dit niet fijn voelt. Je ziet een aanbieding van €5 voor nieuwe klanten, terwijl jij bij verlengen een andere prijs krijgt en dat kan verwarrend en zelfs oneerlijk lijken.

Nieuwe‑klantacties en verlengaanbiedingen verschillen inderdaad van elkaar. De €5‑actie geldt alleen bij het afsluiten van een nieuw abonnement, terwijl bestaande klanten andere deals krijgen bij verlengen. Dat is hoe onze acties zijn opgebouwd, maar ik snap heel goed dat dit niet altijd zo voelt.

Hopelijk geeft dit wat meer duidelijkheid.

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet,
Raveena
Simpel

• Superster
  • January 7, 2026

ik heb mijn abinnement evelrgent 40 MB 11 euro per maand eerste 3 maanden gratis. toen ik weer bij simpel kwam stond dat het 5 eurp per maand kost voor de erste 12 maanden. gebeld dit was voor nieuwe kalnten. dit is toch niet erg klantvriendelijk. kan ik beter een nieuw abonnement nemen. of bij bv een andere provider. dit klopt niet

Hi ​@Richard van der Gronde 

Dit klopt inderdaad niet. Je bedoelt natuurlijk 40 GB oftewel 40.000 MB. Bij verlengen geldt het aanbod in jouw Mijn Simpel.