Beantwoord

abonnement kind overzetten naar andere ouder

  • 19 August 2023
  • 4 reacties
  • 310 Bekeken

Het abonnement van onze zoon staat gekoppeld aan het abonnement van mijn man. Nu willen we het abonnement van onze zoon overzetten naar mijn abonnement. 
kan dit en hoe doe ik dat? 

icon

Beste antwoord door Damien 21 August 2023, 12:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Cas03 

Welkom op onze community! 

 

Je kan via een contractovernameformulier het abonnement overnemen van jouw man. Wij controleren na ontvangst de gegevens op het formulier, en zetten het contract over.
Je kan zijn telefoonnummer aan die van jou zelf koppelen door in jouw mijn simpel account te klikken op ''gekoppelde accounts''. Daar log je in met de accountgegevens van jouw zoon, en de koppeling is voltooid. 

 

Een hele fijne dag verder!

 

Groet, Damien
Gerrit

 

Oké, ik wil alleen het abonnement van mijn man NIET overnemen. 
alleen die van mijn zoon. 
Ik zal in elk geval het overname formulier dan invullen 

Reputatie 6

Oké, ik wil alleen het abonnement van mijn man NIET overnemen. 
alleen die van mijn zoon. 
Ik zal in elk geval het overname formulier dan invullen 

Ik denk @Cas03 dat het probleem is dat julle ZOON nog geen 18 jaar of ouder is en dan zal hij nog geen abonnement op zijn naam af hebben kunnen sluiten.

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Cas03 

 

Ik heb het inderdaad wat onhandig verwoord. Zoals @Snowboard inderdaad zegt, het abonnement van jouw zoon staat hoogstwaarschijnlijk op naam van jouw man, waardoor je een contractovername moet doen vanaf zijn naam naar die van jou. Het nummer van jouw zoon zal dan worden overgezet van jouw man zijn naam naar jouw naam.

 

Groet, Damien
Simpel

Reageer