Beantwoord

beeindiging abonnement

  • 23 June 2022
  • 6 reacties
  • 2273 Bekeken

Dag,

 

Ik ben in gevecht met zowel Simpel.nl ls Vodafone. Vroegtijdige beeidiging lukt maar niet. Iedereen geef elkaar de schuld. Ik wil dus gewoon per direct mijn abonnement staken met afkoopsom. Kan dat?

 

icon

Beste antwoord door Charlie 24 June 2022, 14:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Nee afkopen van een lopend abonnement  is niet mogelijk bij Simpel. 

dat is wel mogelijk via een termination fee afkopen met overname nr behoud naar een andere provider de wet is per 1mrt aangepast die die mogelijkheid bied

Dag,

 

Ik ben in gevecht met zowel Simpel.nl ls Vodafone. Vroegtijdige beeidiging lukt maar niet. Iedereen geef elkaar de schuld. Ik wil dus gewoon per direct mijn abonnement staken met afkoopsom. Kan dat?

 

dat is wel mogelijk zie mijn bericht hieronder.

Reputatie 3
Badge +8

Goedemiddag allen!

 

Indien je vroegtijdig wilt overstappen naar een andere provider, is dit mogelijk. Daarbij heb je de keuze uit 2 dingen: 
1. Je neemt het telefoonnummer mee en kiest voor een afkoopsom voor het abonnement bij ons. Dit zijn de resterende maanden van het contract minus de BTW (21%). 
2. Je neemt het telefoonnummer mee naar een andere provider en koppelt een nieuw telefoonnummer aan ons abonnement. Zodoende heb je wel twee aparte abonnementen lopen.

Indien het een opzegging zonder nummerbehoud betreft, is het niet mogelijk om een afkoopsom op te stellen. 

 

Mocht je van Simpel willen overstappen naar Vodafone, dan kunnen wij nagaan waarom dit wordt afgewezen (in de meeste gevallen omdat het nummerbehoud wordt aangevraagd per de einddatum van het contract en niet met de afkoopsom). Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.

 

Groet, Charlie

Simpel

Ik wil mijn abonnement  bij Simpel beëindigen dat heb ik al jaren ik weet, nog mijn toenmalige email  nog mijn wachtwoord ik ben Fred Jonkers  toen wonende aan het van -- in -- nu wonende aan de -- ook in -- kunt u mij helpen

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Mathea Martens 

 

Wat jammer om te lezen dat je op wil zeggen!
 

Voor de veiligheid heb ik jouw adressen even verwijderd uit je bericht, omdat iedereen deze anders zou kunnen lezen. 

 

Je kan om op te zeggen het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Daar helpen we je graag verder! Je kan ons bereiken op werkdagen van 9:00 tot 21:00 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Ons telefoonnummer is 088-1005757. Voor dit nummer betaal je je gebruikelijke kosten, met onbeperkt bellen is het natuurlijk gratis. 

 

Een hele fijne dag verder!

 

Groet, Damien
Simpel

Reageer