Skip to main content
Beantwoord

Beperkte service op mobiel?

• August 30, 2025
  • 4 reacties
  • 88 Bekeken

Net SIMkaart geactiveerd. SIMkaart in mijn mobiel Samsung SGH-M110.
Resultaat: “Beperkte service”
Test met Simyokaart: Geen probleem. Kon met onmiddellijk bellen.
Hoe komt dit? 4G of 5G probleem?
Bij voorbaatdank voor oplossing.

Beste antwoord door Snowboard

Hi ​@Pulchra  

Jouw zeer oude (2008 gelanceerd) telefoon wordt niet ondersteund door Simpel. Deze werkt op 2G dat werkt niet via Simpel.

Ik raadt je aan om minstens voor een toestel te kiezen met 4G, ook al ondersteunt Simpel nu 3G/4G/5G.

4 reacties

• Superster
  • Antwoord
  • August 30, 2025

Hi ​@Pulchra  

Jouw zeer oude (2008 gelanceerd) telefoon wordt niet ondersteund door Simpel. Deze werkt op 2G dat werkt niet via Simpel.

Ik raadt je aan om minstens voor een toestel te kiezen met 4G, ook al ondersteunt Simpel nu 3G/4G/5G.

• Auteur
  • Lezer
  • August 30, 2025

Bedankt!! Snowboard,

Dacht al dat het ook in die orde lag. Jammer SIMYO gaat door te 2027 met 2G.
Op zich jammer, die oude Samsungs gaan nog uitstekend mee.
(De GSMArena schiet me nu pas weer te binnen, ha’k eerder moeten bedenken)

• Superster
  • August 31, 2025

Hi ​@Pulchra 

Via Google search kwam ik bij je telefoon bij behalve GSMarena inderdaad als bron ook uit bij Tweakers die dezelfde informatie gaf als release periode.

En graag gedaan!

Succes met de aankoop van een ander toestel! Telefoon met toetsen of smartphone(?). 

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • September 1, 2025

Hi ​@Pulchra

@Snowboard heeft je dit foutloos uitgelegd. Je oude Samsung werkt helaas alleen met 2G, wat Simpel niet ondersteunt. Het advies om voor een 4G-toestel te kiezen klopt helemaal. Fijn dat er via bronnen zoals GSMArena en Tweakers ook bevestiging is gevonden. Bedankt voor het delen van jullie ervaringen en veel succes met het kiezen van een nieuw toestel!

Groet,
Sevn