Skip to main content
Antwoord

bundel wijzigen in combinatie met actie

• July 19, 2025
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Marscha Neggers

Hallo,

Het abonnement van onze dochter hebben we pas verlengd met 2 jaar, 25 gb per maand voor €11. Hierbij kreeg ze de eerste 2 maanden gratis. Nu zien we dat ze voor €11 haar bundel kan wijzigen naar 30gb, dus 5 gb extra voor dezelfde prijs. Als we dat nu wijzigen, gaan dan haar 2 maanden gratis abonnement verloren?

We horen het graag.

Vriendelijke groet,

Marscha

Beste antwoord door Sevn

Beste ​@Marscha Neggers,

Dat is een goede vraag! Bij het wijzigen van een bundel kan het zo zijn dat lopende kortingen, zoals gratis maanden, ongewijzigd blijven, maar soms kan een wijziging ook invloed hebben op dat soort acties. Het hangt vaak af van de voorwaarden op het moment van verlengen of aanpassen. Als je overweegt de bundel aan te passen, is het slim om goed te kijken of er iets verandert aan de huidige voordelen. Zo voorkom je verrassingen achteraf.

Ik stuur je hier nog even een privébericht over. Zou je kunnen reageren, zodat ik dit specifieker voor je kan nakijken?

Groet,
Sevn

2 reacties

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • July 22, 2025

Hallo ​@Marscha Neggers,

Via de community mogen er geen abonnementsgegevens gedeeld worden, waardoor het lastig is voor mij om met je mee te kijken. Zou je me met deze informatie een privébericht willen sturen? Het is ook goed als je het contactformulier op de website invult, zodat we met je mee kunnen kijken. Je kunt ook via één van de onderstaande kanalen contact met ons maken:

📞 Telefoon: 088-1005757
💬 WhatsApp: +31 6 1843 1095
📝 Contactformulier: simpel.nl/contactformulier
📱 Social media: Facebook en X (voorheen Twitter)

🕘 Openingstijden klantenservice:
Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 21:00
Zaterdag: 10:00 – 17:00
Zondag: gesloten

Voor een snellere gang van zaken adviseer ik je deze gegevens omtrent jouw abonnement erbij te vermelden: het 06-nummer, de achternaam, geboortedatum en postcode + huisnummer. 

Groet,
Bryan

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 24, 2025

Beste ​@Marscha Neggers,

Dat is een goede vraag! Bij het wijzigen van een bundel kan het zo zijn dat lopende kortingen, zoals gratis maanden, ongewijzigd blijven, maar soms kan een wijziging ook invloed hebben op dat soort acties. Het hangt vaak af van de voorwaarden op het moment van verlengen of aanpassen. Als je overweegt de bundel aan te passen, is het slim om goed te kijken of er iets verandert aan de huidige voordelen. Zo voorkom je verrassingen achteraf.

Ik stuur je hier nog even een privébericht over. Zou je kunnen reageren, zodat ik dit specifieker voor je kan nakijken?

Groet,
Sevn