Goedenavond,
Kan ik een simkaart kopen, deze instaleren op een mobiel. Daarna een eSIM aanvragen en deze installeren op de smartwatch. Daarna de sim uit de mobiele telefoon verwijderen. Ik wil dus het abonnement alleen gebruiken voor de smartwatch.
Goedenavond,
Kan ik een simkaart kopen, deze instaleren op een mobiel. Daarna een eSIM aanvragen en deze installeren op de smartwatch. Daarna de sim uit de mobiele telefoon verwijderen. Ik wil dus het abonnement alleen gebruiken voor de smartwatch.
Beste antwoord door Sevn
Goedendag
Goede vraag!
Onze sim-only abonnementen zijn speciaal ontworpen voor gebruik in mobiele telefoons. In sommige gevallen kan het inderdaad lukken om een simkaart of eSIM op een smartwatch te gebruiken, maar we kunnen dat niet garanderen.
Als het werkt op je smartwatch, is dat natuurlijk mooi meegenomen. Werkt het niet of krijg je bepaalde functies niet goed ingesteld, dan hebben wij daar helaas geen oplossing of ondersteuning voor.
We raden dus aan om hier zelf goed naar te kijken of eventueel contact op te nemen met de fabrikant van de smartwatch voor meer informatie over compatibiliteit.
Groet,
Sevn
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.