Ik ben in Kroatië maar ik heb geen bereik. Na het opnieuw opstarten heb ik ongeveer 10 minuten verbinding en daarna is het weg. Data roaming staat aan en ook heb ik al de stappen gevolgd voor het instellen van een nieuwe apn. Het handmatig kiezen van een netwerk heeft ook nog niet geholpen.
Hi
Jammer om te lezen dat je problemen met het abonnement ervaart.
Ik hoop natuurlijk wel dat je een fijne tijd hebt in Kroatië. Met welke netwerken heb je geprobeerd te verbinden?
Groet, Jahduar
Simpel
Met allemaal, maar voornamelijk HT want daar had mijn vriendin wel verbinding mee. Telefoon verbond mij eerst altijd automatisch met een A1 netwerk maar die connectie bleef dus niet. Na heel vaak handmatig switchen naar HT zonder resultaat, ben ik ergens later alsnog automatisch geswitched naar een HT netwerk en nu is de verbinding goed. Ik heb wel een aantal keren de sim uitgezet op het toestel dus misschien heeft dat effect gehad.
Hi
Ik ben blij dat het probleem opgelost lijkt te zijn.
Wat je ook zo kunnen doen, mocht het probleem zich toch nogmaals voordoen, is het simkaartje in een ander toestel testen.
Zo kunnen we met zekerheid uitsluiten, dat dit geen toestelgerelateerd probleem is.
Groet, Jahduar
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.